CELEMI LIVON TM

Differenciálj, vagy eltűnsz

Neked is nehézséget jelent?

A Celemi Livon™ üzleti szimuláció segít a marketingkommunikáció, az image/ reputáció építés, a marketing budget meghatározás fontosságának megértésében úgy, hogy a nyereségesség is kiemelt szerepet kap.

Előnyök

Verseny a megfelelő vállalati piaci pozíció megszerzésséért - fontos döntések mérlegelése

Mi is ez a szimuláció pontosan?

A Celemi LivonTM a marketing és branding alapelveit segít megérteni, gyakorlati szempontok alapján.

Négy vállalat küzd ugyanazon vevőkért növekvő piacon, kemény verseny mellett. A kiindulási helyzetben a négy vállalat ugyan eltérő pozícióban áll az ügyfelek előtt, de az ügyfelek nem látnak különbséget az egyes termékkínálatok, szolgáltatások között. Mindenki azonos ügyfélbázissal indul, eltérő vállalati háttérrel.

A szimuláció legnagyobb kihívása egy nyereséges ügyfélbázis kiépítése és megtartása. Cél úgy pozícionálni a vállalatot, hogy az megfeleljen a célcsoport elvárásainak, azaz a marketing kommunikációnk azon vevőket szólítsa meg, akiket valóban megcélzunk. Eközben folyamatosan fejlesztjük a vállalatot és egyik szemünket a befektetők által elvárt nyereség biztosításán kell tartanunk. A befektetők elvárása erős presszióval bír a vállalat managementjére. Ehhez erős piaci pozícióra, nyereséges működtetésre, illetve ennek megtartására van szükség.

Nagyobb létszám esetén két szimultán piacon zajlik a verseny. A közös vállalatok meghatározzák a vállalati stratégiai és taktikai irányát (központi marketing). A közösen meghatározott „központi” marketingtől nem térhetnek el (csak úgy, mint a valóságban), ám az egyes vállalatok a lokális piaci helyzetre reagálva részben módosíthatják, kiegészíthetik a központilag meghatározott irányvonalat, ha ezzel stratégiai előnyre tesznek szert. Így a résztvevők megtapasztalják, hogyan lehet a globális stratégiát adaptálni a lokális piaci feltételekhez.

A szimuláció során az alábbi döntések kerülnek a fókuszba:

Miben segít a vállalat munkatársainak?