CELEMI SALES ENDEAVOURTM
Nyertes értékesítési irány
Neked is nehézséget jelent?
- Az értékesítésből hiányzik a stratégia
- Vevőcsoport megközelítése helyett egy-két ügyféllel tartanak kapcsolatot az értékesítők
- Nem találják meg a kulcsszereplőket
- Nehezen térképezik fel az egyes szereplőket és a közöttük lévő összefüggéseket, összefonódásokat
- Nem a megfelelő tárgyalópartnerrel töltenek el sok időt? Így sok a meddő tárgyalás
- A vevőcsoport (account) egyes szereplőinek szerepe nem tisztázott
- A termék/ szolgáltatás értékesítés nem elég meggyőző
A Celemi Sales EndeauvourTM üzleti szimuláció segít értelmezni a komplex értékesítési helyzeteket, hatékonyabbá tenni az időráfordítást, és nagyobb betekintést nyerni az értékesítők számára az account management folyamatokba.
Előnyök
Az egyes vevőcsoportok megközelítése, azokkal történő minél hatékonyabb együttműködése
- Ügyfelek stratégiai megközelítése
- Megfelelő sales terv kialakítása, ami segít az erőforrások (idő, pénz) hatékony kihasználásában
- Az értékesítés szempontjából megfelelő személy(ek) azonosítása egy szervezeten belül
- Versenyelőny kialakítása – hogyan befolyásolható a döntéshozatali mechanizmus
Mi is ez a szimuláció pontosan?
- Program időtartama: 1,5 nap - 2 nap
- Résztvevők száma: 10-25 fő
- A program javasolt résztvevői: közép vezetők, értékesítési-, szervizes-, back office munkatársak.
- A programhoz szükséges tanácsadó létszám: ~24 résztvevő/ 1 tanácsadó.
A Celemi Sales EndeauvourTM segít értelmezni a komplex értékesítési helyzeteket, hatékonyabbá tenni az időráfordítást, és nagyobb betekintést nyerni az értékesítők számára az account management folyamatokba.
A program tulajdonképpen kombinációja a valós helyzetek adaptációjának és az interaktív szimulációnak, mely lehetőséget ad a résztvevőknek arra, hogy átküzdjék magukat az eléjük tornyosuló akadályokon, stratégiai döntéseket hozzanak egy erősen kompetitív piacon.
Több, egymással versengő szolgáltató vállalat igyekszik kielégíteni a vevőcsoport igényeit úgy, hogy a szereplők között navigálva találják meg a legmegfelelőbb utat a döntés kialakításához. Az egyes vállalati szereplők lehetnek nagy vagy éppen kis befolyással bíró tárgyalópartnerek, épp úgy, mint a valós helyzetekben. Találkozhatunk reális vagy ésszerűtlennek tűnő vevői elvárásokkal, elhallgatott információkkal, változásra ítélt szervezettel. Mind eközben természetesen erős versenyhelyzettel kell számolnunk a kompetitorok részéről.
A Celemi Sales Endeavour™ az értékes munkaidő és az erőforrások megmentésében segíti a résztvevőket úgy, hogy átlátják a döntéshozatali hálót. Az információk ismeretében hozzák meg a megfelelő és szükséges lépéseket, így pontosabban és hatékonyabban térképezik fel az ügyfélkört. Mindezekkel értékes munkaidőt és erőforrásokat takarítanak meg.
A szimuláció során az alábbi döntések kerülnek a fókuszba:
- A meglévő információk elemzése (feltételezés vs. tények)
- A megfelelő tárgyalópartner kiválasztása
- A megszerzett információkon alapuló stratégia kialakítása
- Döntési mechanizmus értékelése
- Megfelelő ügyfélkapcsolat kiépítése
- A versenytársakkal szembeni védekezés taktikája
Miben segít a vállalat munkatársainak?
- Vevő-differenciáláson alapuló vevőcsoport megközelítése
- Hatékonyabb (gyorsabb, pontosabb) vevőcsoport feltérképezése
- A megfelelő ügyfelek kiválasztása a sikeres értékesítés érdekében
- A sales kampányok pontos időzítésének meghatározása