CELEMI TANGOTM 

Tudásból üzlet

Neked is nehézséget jelent?

A Celemi TangoTM üzleti szimuláció a tudásalapú vállalatok sikeressé tételének kulcsát segít megérteni, gyakorlati szempontok alapján.

Előnyök

Érthetővé és mérhetővé teszi a vállalat eszmei értéke, megmutatja hogyan működik a tudás-alapú szervezet, és melyek az üzleti driverek és a kritikus sikertényezők.

Mi is ez a szimuláció pontosan?

A Celemi TangoTM a tudásalapú vállalatok sikeressé tételének kulcsát segít megérteni, gyakorlati szempontok alapján.

Minden vállalatban vannak látható és láthatatlan, más szóval kézzelfogható (tangible) és nem kézzelfogható (intangible) eszközök. Ezeket az eszközöket egy jól átgondolt stratégia alapján kell managelni és fejleszteni.

Celemi TangoTM üzleti szimuláció során a résztevők egy tudásalapú vállalat vezetését kapják kezükbe. Minden vállalat hasonló pozícióból indulva száll versenybe egymás ellen. A változó piaci feltételek mellett másik 3 – 5 hasonló profilú céggel küzd meg ugyanazokért az ügyfelekért és lehetséges munkatársakért. A jó teljesítmény eléréséhez az szükséges, hogy a résztvevők a kézzelfogható eszközökre és a szellemi tőkére egyaránt összpontosítsanak.

A siker érdekében a vállalatnak meg kell szereznie és meg kell tartania a megfelelő adottságokkal és személyiséggel bíró munkatársakat, és egyúttal tudnia kell azt is, hogy hogyan nyerje meg magának a nyereséget hozó és hűséges ügyfeleket. Egyúttal el kell döntenie azt is, hogy mely munkatársakat, illetve ügyfeleket engedjenek el.

Minden megbízást, ami az ügyfelektől érkezik, a megfelelő képzettséget igénylő munkatársaknak kell elvégezniük, és határidőre be kell fejeznük. Eközben figyelnünk kell a motiváció fenntartására, az elvárások biztosítására, valamint az ügyfélelégedettségre is. A résztvevőknek stratégiai döntéseket kell hozniuk a munkatársak képzési, kutatás – fejlesztési és image építési kérdésekről. A végső cél a vállalat piaci értékének minél erősebbé tétele, növelése.

A szimuláció során az alábbi döntések kerülnek a fókuszba:

Miben segít a vállalat munkatársainak?

Egyéni szinten:

Csapat szinten: