CELEMI TANGOTM
Tudásból üzlet
Neked is nehézséget jelent?
- A megfelelő munkatársak felvétele?
- A munkatársak megtartása, kompetenciájuk növelése?
- A megfelelő ügyfelek megszerzése, ügyfélbázis kialakítása?
- Az ügyfelek lojalitásának megnyerése?
- Az erőforrások bölcs felhasználása?
A Celemi TangoTM üzleti szimuláció a tudásalapú vállalatok sikeressé tételének kulcsát segít megérteni, gyakorlati szempontok alapján.
Előnyök
Érthetővé és mérhetővé teszi a vállalat eszmei értéke, megmutatja hogyan működik a tudás-alapú szervezet, és melyek az üzleti driverek és a kritikus sikertényezők.
- Stratégiai rálátást ad a tudásintenzív vállalatok működésére.
- Átfogó képet ad a vállalat működéséről, felfrissíti a vezetők üzleti alapokkal és folyamatokkal kapcsolatos tudását.
- Megmutatja hogyan lehet monitorozni, mérni a vállalat szellemi (nem tárgyi) eszközeit
- Megtanítja a résztvevőket hogyan hozzák összhangba az ügyfelek kiválasztását az üzleti stratégiával
- A résztvevők megtanulják / gyakorlatban alkalmazzák hogyan kell kulcsembereket toborozni, menedzselni, fejleszteni és megtartani.
- A résztvevők képesek lesznek azonosítani a kulcsfontosságú üzleti drivereket, valamint szerepüket a rövid- és hosszú távú sikerekben.
Mi is ez a szimuláció pontosan?
- Program időtartama: 2 nap
- Résztvevők száma: 12-24 fő
- A program javasolt résztvevői: közép vezetők, értékesítési-, szervizes-, back office munkatársak.
- A programhoz szükséges tanácsadó létszám: ~24 résztvevő/ 1 tanácsadó.
A Celemi TangoTM a tudásalapú vállalatok sikeressé tételének kulcsát segít megérteni, gyakorlati szempontok alapján.
Minden vállalatban vannak látható és láthatatlan, más szóval kézzelfogható (tangible) és nem kézzelfogható (intangible) eszközök. Ezeket az eszközöket egy jól átgondolt stratégia alapján kell managelni és fejleszteni.
A Celemi TangoTM üzleti szimuláció során a résztevők egy tudásalapú vállalat vezetését kapják kezükbe. Minden vállalat hasonló pozícióból indulva száll versenybe egymás ellen. A változó piaci feltételek mellett másik 3 – 5 hasonló profilú céggel küzd meg ugyanazokért az ügyfelekért és lehetséges munkatársakért. A jó teljesítmény eléréséhez az szükséges, hogy a résztvevők a kézzelfogható eszközökre és a szellemi tőkére egyaránt összpontosítsanak.
A siker érdekében a vállalatnak meg kell szereznie és meg kell tartania a megfelelő adottságokkal és személyiséggel bíró munkatársakat, és egyúttal tudnia kell azt is, hogy hogyan nyerje meg magának a nyereséget hozó és hűséges ügyfeleket. Egyúttal el kell döntenie azt is, hogy mely munkatársakat, illetve ügyfeleket engedjenek el.
Minden megbízást, ami az ügyfelektől érkezik, a megfelelő képzettséget igénylő munkatársaknak kell elvégezniük, és határidőre be kell fejeznük. Eközben figyelnünk kell a motiváció fenntartására, az elvárások biztosítására, valamint az ügyfélelégedettségre is. A résztvevőknek stratégiai döntéseket kell hozniuk a munkatársak képzési, kutatás – fejlesztési és image építési kérdésekről. A végső cél a vállalat piaci értékének minél erősebbé tétele, növelése.
A szimuláció során az alábbi döntések kerülnek a fókuszba:
- Kiválasztás, toborzás, felvétel (fejvadászat)
- Ügyfélszerzés, ügyfél megtartás (ügyfél „elcsábítása”)
- Munkatárs motiválás
- Stratégia kialakítás
- Vállalati folyamatok, munkatársak folyamatos fejlesztése
- Gördülékeny együttműködés kialakítása
Miben segít a vállalat munkatársainak?
Egyéni szinten:
- A munkatársak elkötelezettségét és személyes részvételét növelni
- Megértetni a munkatársakkal a szellemi erőforrások felmérésének és figyelembevételének fontosságát
- Azonosítani és managelni a siker legfontosabb tényezőit a tudásalapú vállalatok esetében
- Megszerezni, fejleszteni és megtartani a legjobb alkalmazottakat
- A személyes készségeket vállalati eszközökké és folyamatokká konvertálni
- A tudásalapú vállalat anyagi és szellemi tőkéjének kombinálásával értéket teremteni
- Egységes vállalati kultúrát létrehozni
Csapat szinten:
- Kooperáció az egyes osztályok között
- Kooperáció a munkatársak között
- Egymás jobb megismerése révén hatékonyabb együttműködés