CELEMI ENTERPRISETM

Maradj talpon a változó világban

Neked is nehézséget jelent?

ACELEMI EnterpriseTM üzleti szimuláció segít felkészülni a – mai világunkra oly’ jellemző – gyors piaci változások okozta helyzetek történő felkészülésre, a piaci szereplők változó elvárásaira való gyors reagálásra. Mindeközben meg kell teremteni a vállalat jövőjét mind emberi erőforrások, mind termékek, mind marketing területen.

Előnyök

Gyors reagálás a piaci változásokra

Mi is ez a szimuláció pontosan?

A Celemi EnterpriseTM a változó piaci történések alapelveit segít megérteni, gyakorlati szempontok alapján.

A szimulációban több vállalat küzd kezdetben növekvő, majd lassuló piacon, erősen változó piaci helyzetek közepette. Így a szimuláció kihívása többek között, hogyan tudjuk a vállalat humánerő erőforrásait a stratégia mögé állítani úgy, hogy közben gyorsan változnak a piaci feltételek, lehetőségek, vevői igények, a piac potenciális felvevőképessége.

A szimulációban a résztvevőknek különböző szerepeket betöltve kell menedzselniük egy – egy vállalatot, a vállalat vezetőségének kell kialakítania és sikerre vinnie a győztes stratégiát, hozzá rendelve a taktikai elemeket. Többek között olyan döntésekkel kell szembenézniük a résztvevőknek, hogy mennyi munkatársat alkalmazzunk, vagy inkább dolgozzunk külsősökkel? Termékfejlesztésre vagy a marketingre költsünk? Milyen ügyfeleket célozzunk meg, milyen termékmix-szel? 8 év szimulálása alatt az egyes vállalatok piaci teljesítménye és üzleti ajánlata alapján nyernek, vagy veszítenek el ügyfeleket. Így a csapatok olyan kihívásokkal találkoznak, melyek a stratégiai gondolkodást, a gyors reagálást és adaptál(ód)ást helyezi a fókuszba.

A résztvevők megtanulják, hogyan tudják kezelni a „multi tasking” helyzeteket, miért fontos a piac ismerete, hogyan tudunk a lehető leghatékonyabban, leggyorsabban reagálni a piaci változásokra. Mindezt úgy, hogy a vállalat nyereségessége folytonos maradjon.

A szimuláció során az alábbi döntések kerülnek a fókuszba:

Miben segít a vállalat munkatársainak?