CELEMI LIVON LITETM

Az ügyfelek hatalma

Neked is nehézséget jelent?

A CELEMI Livon LiteTM üzleti szimuláció segíti az alapszintű marketing és brandépítés elveinek kialakítását.

Előnyök

Vállalati marketing és branding formálása

Mi is ez a szimuláció pontosan?

A CELEMI Livon LiteTM üzleti szimuláció az alapszintű marketing és márkaépítés alapelveinek kialakítását segíti. A pusztán elméleti megközelítés során a megszerzett tudás könnyen elillan, amiben a gyakorlati megközelítés, a szimulációban való részvétel megoldást jelent.

A szimuláció kezdetén 4 vállalat küzd egymással kiélezett piaci versenyhelyzetben, egy szűk piaci szegmensben. Az egyes cégek egymáshoz képest alig mutatnak különbségeket, így nem beszélhetünk lojális ügyfélkörről sem, ami nyugtalansággal tölti el a vezetőséget. A csapatoknak el kell dönteniük, hogyan használják fel legjobban korlátozott erőforrásaikat annak érdekében, hogy vonzóvá tegyék magukat a vásárlók szemében.

Az ügyfelek igényei időről időre változnak, amire időben kell reagálni. Ennek hiányában könnyen veszíthetünk ügyfelet, ez pedig bevételkiesést jelent. Képesnek kell lennünk a piaci szereplők elvárásainak megfelelően kommunikálni a vevőkkel, megmutatni nekik a megfelelő értéket és az elvárt módon kiszolgálni őket.

A szimuláció során az alábbi döntések kerülnek a fókuszba:

A szimuláció értékelésekor ezekre a kérdésekre keressük a választ:

Miben segít a vállalat munkatársainak?