CELEMI PERFORMANCETM
Fejleszd az üzleti gondolkodásod
Neked is nehézséget jelent?
- Stratégiát alkotni?
- Szegmentálni az ügyfeleket?
- Kialakítani az értéknövelést?
- A hozzáadott érték meghatározását?
A Celemi PerformanceTM üzleti szimuláció segít megérteni a stratégia, a döntéshozatal és a vevői preferenciáknak megfelelő szolgáltatás nyújtásának alapelveit.
Előnyök
A vállalat életben maradása kiélezett versenyben
- Döntési felelősség jelentőségének azonosítása
- Megfelelő, „szegmens-függő” kommunikáció pontosítása
- Hozzáadott értékek keresése
- Rövid és hosszútávú nyereség értelmezése
Mi is ez a szimuláció pontosan?
- Program időtartama: 0,5 nap (~4 – 5 óra).
- Résztvevők száma: 4-100+ fő (2-4 fő/ csapat).
- A program javasolt résztvevői: közép vezetők, értékesítési-, szervizes-, back office munkatársak.
- A programhoz szükséges tanácsadó létszám: ~24 résztvevő/ 1 tanácsadó.
A Celemi PerformanceTM a stratégia, a döntéshozatal és a vevői preferenciáknak megfelelő szolgáltatás nyújtásának alapelveit segít megérteni, gyakorlati szempontok alapján.
A szimuláció során, kompetitív piacon kell megküzdeni a riválisokkal szemben. A résztvevők által „menedzselt vállalat”-nak kiélezett versenyben kell helyt állnia az életben maradásért. A „vezetőség” feladata kiértékelni a piaci jelentéseket, a meglévő információk alapján megérteni az ügyfélszükségleteket. Mindezek ismeretében el kell dönteni, mely piacokon, mely ügyfélbázisra helyezzük a fókuszt, milyen hozzáadott értékkel jelenünk meg a potenciális vevőink előtt. A kidolgozott piaci stratégia eldönti, hogy a vállalat teljesítménye emelkedik, vagy lezuhan.
Az eredménytől függetlenül a munkatársak betekintést nyernek a döntéshozatali folyamatba, jobban megértik a döntések mögött meghúzódó irányelveket, érveket. A program segítséget nyújt, hogy a kihívások lehetőséggé formálódjanak. A CELEMI PerformanceTM hatékony eszköz, hogy úrrá legyünk a nehéz idők kihívásain.
A CELEMI PerformanceTM hasznos eszköz lehet:
- stratégiai tervezési folyamat felvezetésére
- stratégiai kihívások megosztására és továbblépési lehetőségek felkutatására
- az egyes stratégiai irányvonalak összehangolására
A CELEMI PerformanceTM rávilágít arra, hogy sokszor a kis fejlesztések mekkora hatást fejtenek ki a végeredményre. Legyen az pontos ügyfél fókusz, megfelelő kommunikáció, vagy a hozzáállásunk egy–egy helyzethez (pl.: veszélyt vagy lehetőséget látunk az adott szituáció mögött).
A szimuláció során az alábbi döntések kerülnek a fókuszba:
- Stratégiaalkotás
- Döntéshozatal
- Termékélet ciklus
- Ügyfél szegmentáció
- Rövid és hosszú távú profitabilitás
- Hozzáadott érték
Miben segít a vállalat munkatársainak?
- Döntési felelősség jelentőségének azonosítása
- Megfelelő, „szegmens-függő” kommunikáció pontosítása
- Hozzáadott értékek keresése
- Rövid és hosszútávú nyereség értelmezése